USA - USA
WILBUR Chocolate - Lititz
Henry Oscar WILBUR spolupracoval s panem Croftem a roku 1865 spolu založili cukrovinkářskou firmu Croft & Wilbur ve  Filadelfii.
Firma H.O. Wilbur & Sons byla vytvořena roku 1884 a vyráběla čokoládové výrobky. Nová továrna v městě Lititz byla postavena roku 1913.
Roku 1927 začala obchodní jednání s švýcarskou firmou Suchard. 17. února 1928 bylo jméno firmy změněno na WILBUR-SUCHARD Chocolate Company, Inc. Dohoda zahrnovala spojení s firmou Brewster-Ideal Chocolate Co., s továrnami v Lititz, PA a Newark, NJ.
Továrna v Newarku byla odprodána Albertu E. Brewsterovi roku 1934. Produkce a prodej výrobků  Suchard pokračovala až do 31. prosince 1958, kdy se jméno firmy změnilo na Wilbur Chocolate. Od roku 1992 je vlastníkem WILBUR Chocolate potravinářský gigant Cargill. 
Henry Oscar WILBUR cooperated with Mr. Croft and they started candy business as Croft & Wilbur in  Philadelphia in 1865.
The company of H.O. Wilbur & Sons was formed for the manufacture of chocolate products in 1884. New factory in Lititz was built in 1913.
In 1927, negotiations were started with Suchard of Switzerland. On February 17, 1928, the company name changed to WILBUR-SUCHARD Chocolate Company, Inc. The negotiations included a merger with Brewster-Ideal Chocolate Co., of Lititz, PA and Newark, NJ.
Newark plant was sold back to Albert E. Brewster in 1934.
The production and sale of Suchard items was continued until December 31, 1958, and the corporate name of the company was then changed to Wilbur Chocolate. Since 1992 Cargill is owner of WILBUR Chocolate. 


BREWSTER - Newark
1922
BREWSTER IDEAL Chocolate - Newark
1968
WILBUR SUCHARD - Lititz
30´s
WILBUR SUCHARD - Lititz
40´s
WILBUR SUCHARD - Lititz
40´s

WILBUR SUCHARD - Lititz
about 1950
WILBUR SUCHARD - Lititz
50´s
WILBUR Chocolate - Lititz
2003


RUSSELL STOVER Candies
HOME